Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu STRAŠKOV-VODOCHODY Kurz Jak motivovat ke změnám klienta i sebe a kurz Prevence syndromu vyhoření - DVOUDENNÍ KURZ v hotelu AMÁLKA Straškov-Vodochody
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 223065
Lektor Mgr. Mucalová Lucie
Pobočka Praha
Místo konání hotel AMÁLKA, Straškov - Vodochody
Datum konání 19. 9. 2023 - 20. 9. 2023 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 10:00 - 14:00
Časový rozsah 2 dny/14 hodin
Cena 5200,- Kč
Akreditace A2021/0862-SP/PC/VP, MPSV - č. A2019/0931-SP/PC/PP/VP
Cílová skupina Kurz je určen především pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytující sociální službu a všem dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu Místo konání kurzu: hotel AMÁLKA Straškov - Vodochody č. 24. Hotel Amálka je umístěný v klidné malebné vesničce Straškov-Vodochody vzdálené 7 Km od Roudnice nad Labem a 20 min jízdy od Prahy.
Informace o hotelu naleznete na http://www.hotel-amalka.cz
https://www.facebook.com/HOTEL.AMALKA/

Čas konání kurzu:
19. 9. 2023 zahájení v 10:00 hodin, prezence od 9:30 hodin
20. 9. 2023 ukončení kurzu 14:00 hodin

Upozorňujeme Vás na upřesnění smluvních podmínek u tohoto kurzu:
- V případě storna přihlášky více jak 35 dnů před kurzem je storno bez poplatku
- 35 dnů před kurzem a méně se hradí storno poplatek ve výši 50% z ceny kurzu.

Cena zahrnuje: ubytování (dvoulůžkový nebo třílůžkový pokoj), stravování, 1. den kurzu odpolední pobyt v areálu wellness hotelu - k dispozici zdarma vyhřívaný bazén, vířivka. Je možné dokoupit si další služby - např. masážní křeslo, masáže, saunu, k dispozici jsou tenisové kurty.

Doporučujeme si vzít s sebou: plavky, župan, vhodnou obuv do wellness.

Absolventi obdrží osvědčení o absolvování dvou jednodenních kurzů

1. den - Kurz Jak motivovat ke změnám klienta i sebe, MPSV č. A2021/0862-SP/PC/VP

1. Budování vztahu s klientem a vliv na motivaci klienta
Možné důvody odmítání profesionální pomoci. Budování vztahu s klientem, význam komunikace, efektivní způsoby komunikace, verbální, neverbální projevy, empatie a další komunikační strategie. Vliv na motivaci klienta. Jak navázat s klientem pozitivní vztah.
2. Motivace a co brání motivaci - obecné vymezení motivace, vědomá a nevědomá motivace, osobnost a motivace, motivační typy lidí. Co ovlivňuje a brání motivaci. Motivační \"pravidla\" a tipy pro klienty i pracovníky.
3. Motivační rozhovor - rozhovor jako nástroj pomoci, principy motivačních rozhovorů, jak vést motivační rozhovor. Eaganův model - definice problému, selekce cílů, zvažování důsledků, rozhodování, implementace, evaluace. Kontrola x pomoc. Diskuse, řešení případů z praxe.
Rekapitulace, diskuse a ujasnění problémových okruhů, odpovědi na dotazy a zpětná vazba.

2. den - Kurz Prevence syndromu vyhoření, MPSV č. - A2019/0931-SP/PC/PP/VP
1. Syndrom vyhoření, příčiny vzniku a projevy - terminologie a vysvětlení základních pojmů, co vyhoření ovlivňuje, příznaky vyhoření, kdo je nejvíce ohrožen. Vliv syndromu vyhoření na interpersonální problémy, projevy syndromu vyhoření.
2. Souvislost mezi syndromem vyhoření a motivací - vztah motivace k syndromu vyhoření, situace, které snižují motivaci, cvičení na rozpoznání osobní motivace, jak se dá se situací vyrovnat produktivně - diskuse. Kdo ohrožuje naši motivaci, rizikové situace.
3. Souvislost stresu a syndromu vyhoření - co je stres, práce jako stresový faktor, vztah mezi stresem a vyhořením, stres a výkon, pozitivní stres, pravidla pro zátěžové situace, praktická cvičení a testy.
4.Diskuse a řešení případů z praxe.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design