Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu ON-LINE Psychologická první pomoc a intervence v krizi AKCE 2+1
Tématická oblast Sociální práce
Variabilní symbol 121033
Lektor doc. PhDr. Mgr. Procházka Roman, Ph.D.
Pobočka Olomouc
Místo konání ON-LINE
Datum konání 4. 5. 2021 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 13:30
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Cena 1800,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2018/0353-SP
Cíl kurzu Cílem kurzu je interaktivní formou ukázat možnosti sociálně psychologické pomoci klientovi v duševní krizi.
Cílová skupina Kurz je určen všem pracovníkům, kteří se při své práci setkávají s klienty v krizových situacích a chtějí se zdokonalit v komunikaci s nimi. Kurz je veden praktickým způsobem, interaktivní formou s možností reflexe a sebereflexe.
Program kurzu Kurz nabízíme se slevou v rámci akce 2+1, tj. při přihlášení 3 osob má vstup 1 účastník zdarma. Sleva se Vám při přihlašování neukáže automaticky, ale bude Vám potvrzena v rámci e-mailu při potvrzení přihlášky.

Informace k ON-LINE KURZU (MS TEAMS)
Nejpozději den před konáním školení obdržíte na váš e-mail pracovní materiál, internetový odkaz pro přihlášení spolu s podrobnými pokyny a hodnotící dotazník. V den konání školení kliknete na uvedený odkaz (doporučujeme alespoň 10 minut před zahájením semináře). Po skončení kurzu nám zašlete vyplněný dotazník zpět e-mailem. V případě, že kurz nebyl uhrazen zálohově předem, po skončení semináře obdržíte e-mailem fakturu a po jejím uhrazení obdržíte poštou osvědčení o absolvování školení. V případě zálohově uhrazené platby obdržíte po kurzu poštou daňový doklad a osvědčení.


1. Identifikace krize, příčiny krize - čemu říkáme krize, symptomy krize, příčiny vzniku krize.
2. Možnosti pomoci v krizi - zvládání krize, psychologická první pomoc, krizová intervence, řešení krize, základní principy krizové intervence.
3. Zásady rozhovoru s klientem v rámci první psychologické pomoci.
4. Práce ve skupině pod supervizí lektora - zaměřeno na obtížné situace na pracovišti frekventantů kurzu.
5. Diskuse a odpovědi na dotazy.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design