Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu ON-LINE Vedení rozhovoru s dítětem AKCE 2+1
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 221023
Lektor Mgr. Mucalová Lucie
Pobočka Olomouc
Místo konání ON-LINE
Datum konání 20. 4. 2021 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 13:30
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Cena 1800,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2019/0538-SP/PC/PP
Cíl kurzu Absolvent vzdělávacího programu si osvojí základní znalosti a dovedností efektivního vedení rozhovoru s dětským klientem, seznámí se vybranými aspekty vývojové psychologie potřebnými při vedení rozhovoru s dítětem, pochopí důležité podmínky vedení rozhovoru a navázání kontaktu s dítětem, seznámí se s přípravou a stavbou diagnostického rozhovoru a osvojí si základní dovednosti potřebné pro vedení rozhovoru s dětským klientem.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů, pracovníkům zařízení sociálních služeb a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu Kurz nabízíme se slevou v rámci akce 2+1, tj. při přihlášení 3 osob má vstup 1 účastník zdarma. Sleva se Vám při přihlašování neukáže automaticky, ale bude Vám potvrzena v rámci e-mailu při potvrzení přihlášky.

Informace k ON-LINE KURZU.
Nejpozději den před konáním školení obdržíte na váš e-mail pracovní materiál, internetový odkaz pro přihlášení spolu s podrobnými pokyny a hodnotící dotazník. V den konání školení kliknete na uvedený odkaz (doporučujeme alespoň 10 minut před zahájením semináře). Po skončení kurzu nám zašlete vyplněný dotazník zpět e-mailem s vyplněnými údaji pro osvědčení. V případě, že kurz nebyl uhrazen zálohově předem, po skončení semináře obdržíte e-mailem fakturu a po jejím uhrazení obdržíte poštou osvědčení o absolvování školení. V případě zálohově uhrazené platby obdržíte po kurzu poštou daňový doklad a osvědčení.

1. Úvod do vývojové psychologie a psychologického poradenství - definování klíčových problémů a zvláštností některých věkových období, výměna zkušeností, diskuse.
2. Stavba diagnostického rozhovoru, podmínky pro rozhovor, navazování kontaktu, řízený a neřízený rozhovor, volný rozhovor, výhody a nevýhody, validita rozhovoru, vyladění pomáhajícího pro rozhovor, příprava rozhovoru, cvičení, práce ve dvojicích.
3. Vedení rozhovoru, analýza a třídění informací, kreativní techniky.
4. Druhy otázek v rozhovoru, výhody, nevýhody, příklady nesprávně kladených otázek, chyby v posuzování. Zápisy poznatků z pozorování, upozornění na časté chyby, pokračování po rozhovoru, zápisy z rozhovoru, kreativní techniky.
5. Diskuse k častým problémům.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design