Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu Řešení konfliktních situací s klienty a Zvládání stresu a stresové zátěže - DVOUDENNÍ KURZ s relaxačním programem ve WELLNESS HOTELU BYSTRÉ U POLIČKY
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 18011
Lektor Mgr. Mucalová Lucie
Pobočka Olomouc
Místo konání hotel Bystré
Datum konání 27. 2. 2018 - 28. 2. 2018 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 10:00 - 14:00
Časový rozsah 2 dny/12 hodin
Cena 3950,- Kč
Akreditace MPSV - č. 2014/1183-PC/SP/VP/PP, 2015/0140-PC/SP/VP/PP
Cíl kurzu Cílem kurzu je interaktivní formou ukázat možné přístupy k řešení konfliktů s klienty a zefektivnit způsob a výsledek jednání, poskytnout účastníkům možnost uvědomit si příčiny vlastního stresu a ukázat možnosti, jak se vyrovnat se zátěžovými situacemi v práci i v osobním životě.
Cílová skupina Kurz je určen především pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytující sociální službu a všem dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu Místo konání kurzu: hotel BYSTRÉ u Poličky, nám. Na Podkově 84, 569 92 Bystré - informace o hotelu naleznete na http://www.hotelbystre.cz
Čas konání kurzu:
27. 2. zahájení v 10:00 hodin
28. 2. ukončení kurzu 14:00 hodin

Speciální nabídka za zaváděcí cenu 3.950,- Kč
Cena zahrnuje: ubytování, stravování, 1.den odpolední pobyt v areálu welness hotelu - k dispozici vyhřívaný bazén s mořskou vodou, vířivka, sauna, posilovna. Možnost doobjednat si další služby dle nabídky hotelu - masáže, pedikúra, kosmetické služby.

Doporučujeme si vzít s sebou: plavky, župan, vhodnou obuv do wellness.


Absolventi obdrží osvědčení o absolvování dvou jednodenních kurzů
Řešení konfliktních situací s klienty
Zvládání stresu a stresové zátěže

Program:
Řešení konfliktních situací s klienty

1. Psychologické aspekty konfliktu.
2. Vedení rozhovoru v konfliktní situaci.
3. Řešení konfliktu s klientem.
4. Vyjednávání, řešení námitek a uplatnění asertivního přístupu v konfliktních situacích.
5. Trénink vedení rozhovorů v konfliktních situacích.
6. Diskuse, řešení případů z praxe, odpovědi na dotazy.


Zvládání stresu a stresové zátěže

1. Stres a stresová zátěž - biologická a psychická zátěž, souvislost s pyramidou potřeb, druhy stresu, rozměry stresu, signály stresu, formy reakce na stres.
2. Strategie zvládání zátěžových situací a stresu - strategie zaměřené na problém, zvládnutí emocí, únik, obranné mechanismy, psychogenní emoční přeladění, asertivní komunikací proti stresu.
3. Syndrom vyhoření, příčiny vzniku a jeho projevy.
4. Souvislost stresu, motivace a syndromu vyhoření.
5.Praktická cvičení a testy.
6.Umění relaxace - jednotlivé druhy, možnosti využití, praktický nácvik jednoduchých relaxačních technik.
7. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.

Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design