Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Jednání s klienty s problémovým chováním MÍSTO KONÁNÍ ZLÍN, HOTEL MOSKVA
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 120064
Lektor PhDr. Vaculová Markéta, MBA
Pobočka Olomouc
Místo konání Zlín, hotel ZLÍN, náměstí Práce 2512
Datum konání 24. 9. 2020 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 15:15
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1700,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2019/1207-SP/PC/VP
Cíl kurzu Absolvent se seznámí se základními poznatky o jednotlivých typech problémových klientů a s jejich charakteristikou. Pozná a pochopí, kdo je problémový klient, v čem spočívá obtížnost komunikace s ním, co prohlubuje jejich duševní krizi při jednání s lidmi a jaké jsou nejvhodnější komunikační strategie s jednotlivými typy problémových klientů. Pochopí základní požadavky na mezilidskou komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci. Rozvine své komunikační kompetence a pozná, jak zefektivnit vlastní styl jednání s problémovými typy klientů.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům sociálních odborů obcí a krajů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu 1. Typy problémových klientů - charakteristika jednotlivých typů problémových klientů.
2. Základy sociální komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci.
3. Vedení rozhovorů s problémovými klienty.
4. Jednání a vyjednávání, postup při řešení konfliktů.
5. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design