Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Individuální plánování průběhu sociální služby v praxi NOVINKA AKCE 2+1
Tématická oblast Sociální služby
Variabilní symbol 120015
Lektor PhDr. Vaculová Markéta, MBA
Pobočka Olomouc
Místo konání Více info...Regionální kancelář Olomouc, Fibichova 2, Olomouc
Datum konání 26. 2. 2020 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 15:15
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1700,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2018/0564-SP/PC
Cíl kurzu Absolvent vzdělávacího programu získá poznatky o individuálním plánování průběhu sociální služby,které bude schopen aplikovat v praxi při společném plánování s uživatelem sociálních služeb. Absolvováním vzdělávacího programu si absolvent rozšíří přehled o možnostech, jak vést dokumentaci. Dále získá informace, jak vypracovat osobní profil a individuální plán uživatele a jak společně s uživatelem stanovit jeho cíle vycházející z potřeb nebo přání. Získá informace, jak efektivně komunikovat s uživateli sociální služby v rámci individuálního plánování a bude seznámen se zvláštnostmi plánování s osobami, které verbálně nekomunikují.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům zařízení sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu 1. Vnitřní pravidla pro individuální plánování - zásady plánování a komunikace s uživatelem. Vztažnost k dalším standardům (1,15,6, aj.) Položky dokumentace individuálního plánování: osobní údaje klienta, osobní cíl, společný cíl, zdroje klienta, dohodnutá podpora, kroky plnění plánu, měřitelné kritérium, možná rizika, termín zhodnocení. Záznamy o plnění plánu. Role klíčového pracovníka.
2. Písemný záznam individuálního plánování - položky dokumentace individuálního plánování. Co píše pracovník s klientem. Nutnost výměny informací v týmu. Jak evidovat a hodnotit společný cíl vzájemné spolupráce. Měřitelná kritéria, možná rizika, termíny zhodnocení. Záznamy o plnění plánu. Vzory dokumentací na sestavení osobního profilu uživatele, plánů podpory a IP plánů. Tipy, jak nenásilně zjišťovat cíle a potřeby klienta, jak s ním v průběhu služby pracovat a podporovat ho.
3. Komunikace s klientem v rámci přípravy individuálního plánu - jak zjistit údaje do osobního profilu. Sestavení osobního profilu uživatele, zdroje údajů. Zamyšlení se nad přáními a potřebami uživatele, hledání skutečného přání. Využití neverbální komunikace, pozorování, analýza reakcí uživatele, přehodnocování kroků, úpravy plánu.
4. Specifika individuálního plánování s verbálně nekomunikujícími uživateli - stručný přehled technik pro komunikaci s nekomunikujícím uživatelem. Zvláštnosti u různých skupin verbálně nekomunikujících. Možnosti, jak s jednotlivými typy klientů navazovat komunikaci. Řešení případů z praxe účastníků.
5. Diskuse a odpovědi na dotazy.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design