Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Vedení náročných rozhovorů s klienty
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 38035
Lektor Mgr. Mucalová Lucie
Pobočka Ostrava
Místo konání Více info...Hotel Maria, Přívozská 23, Ostrava
Datum konání 10. 9. 2018 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 15:15
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1600,- Kč
Akreditace MPSV - č. 2015/0435-PC/SP/VP/PP
Cíl kurzu Absolvent získá základní znalosti a dovednosti jak vést rozhovor s klientem, jak se co nejlépe připravit na rozhovor, aby splnil svůj účel, jak co nejlépe zabezpečit podmínky pro vedení rozhovoru, jak odhadnout typ svého komunikujícího partnera. Pochopí, jaký je efektivní způsob komunikace a to jak verbální či neverbální, jak se vyvarovat nejčastějších prohřešků v dialogu a jak, použitím vhodných otázek a využitím znalostí signálů řeči těla, co nejlépe zvládnout obtížné situace v rozhovoru.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů a úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu 1. Příprava na náročný rozhovor - jak se připravit na náročný rozhovor, cíl rozhovoru, co potřebuji zjistit či získat, podmínky vedení rozhovoru, časté hodnotící chyby v jednání, jak odhadnout typ svého komunikujícího partnera, charakteristika klienta, nejčastější chyby při vedení rozhovoru.
2. Zákonitosti úspěšné komunikace - komunikační proces, základní prvky a principy komunikačního procesu, komunikační vazby z hlediska transakční analýzy, význam signálů řeči těla a reakce na ně, základní principy efektivní komunikace. Neverbální komunikace . Komunikační dovednosti v rozhovoru.
3. Vedení rozhovoru - Podmínky vedení rozhovoru, umění aktivního naslouchání, jak se vyvarovat chyb, nejčastější chyby při vedení rozhovoru, přehled vhodných otázek v dialogu, destruktivní činitelé v komunikaci. Využití znalostí signálů řeči těla. Cvičení, nácvik simulovaných situací, řešení příkladů z praxe.
4. Zvládání obtížných situací v rozhovoru - taktiky v jednání lidí, námitky a jejich řešení, nedorozumění či nepochopení výroků, moment vypjatých emočních projevů, reakce na osobní útoky, znalost asertivní mluvy jako předpoklad úspěšného řešení konfliktu. Trénink, nácvik simulovaných situací, řešení příkladů z praxe.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design