Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Jednání s klientem s agresivním chováním a Zvládání stresu a stresové zátěže - DVOUDENNÍ KURZ V TERMÁLNÍCH LÁZNÍCH CHRASTAVA s relaxačním programem 3 VOLNÁ MÍSTA
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 28065
Lektor Mgr. Sluková Květa, Ph.D.
Pobočka Praha
Místo konání Termální lázně Chrastava
Datum konání 31. 5. 2018 - 1. 6. 2018 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 10:00 - 14:00
Časový rozsah 2 dny/12 hodin
Cena 3950,- Kč
Akreditace MPSV - č.2015/0138-PC/SP/VP/PP 2014/1183-PC/SP/VP/PP,
Cíl kurzu Cílem kurzu je poskytnout ucelené informace o příčinách agresivity klientů, v čem spočívá obtížnost komunikace s nimi a co prohlubuje jejich duševní krizi, seznámit s charakteristikou problémových klientů a základními požadavky na efektivní jednání a vyjednávání. Poskytnout účastníkům možnost uvědomit si příčiny vlastního stresu a ukázat možnosti, jak se vyrovnat se zátěžovými situacemi v práci i v osobním životě.
Cílová skupina Kurz je určen především pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytující sociální službu a všem dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu Místo konání kurzu: Termální lázně Chrastava, Bílokostelecká 128, 463 31 Chrastava - informace o lázních naleznete na http://www.laznechrastava.cz
Čas konání kurzu:
31. 5. zahájení v 10:00 hodin, prezence od 9:30 hodin
1. 6. ukončení kurzu 14:00 hodin

Speciální nabídka za zaváděcí cenu 3.950,- Kč
Upozorňujeme Vás na upřesnění smluvních podmínek u tohoto kurzu:
- V případě storna přihlášky více jak 35 dnů před kurzem je storno bez poplatku
- 35 dnů před kurzem a méně se hradí storno poplatek ve výši 50% z ceny kurzu
Cena zahrnuje: ubytování, stravování, 1.den kurzu odpolední pobyt v areálu lázní - k dispozici vyhřívaný bazén, vířivka, sauna, možnost doobjednat si další služby dle nabídky lázní

Doporučujeme si vzít s sebou: plavky, župan, vhodnou obuv do wellness.


Absolventi obdrží osvědčení o absolvování dvou jednodenních kurzů
Jednání s klientem s agresivním chováním a Zvládání stresu a stresové zátěže

Program:
Jednání s klientem s agresivním chováním
1. Agresivita a její původ v lidském chování.
2. Agresivní projevy klienty - náhlé konflikty, klient s agresivitou jako osobnostním rysem.
3. Charakteristika problémových klientů.
4. Jednání a vyjednávání, postup při řešení konfliktů, zpracování zážitků z konfliktních situací.
5. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.

Zvládání stresu a stresové zátěže

1. Stres a stresová zátěž - biologická a psychická zátěž, souvislost s pyramidou potřeb, druhy stresu, rozměry stresu, signály stresu, formy reakce na stres.
2. Strategie zvládání zátěžových situací a stresu - strategie zaměřené na problém, zvládnutí emocí, únik, obranné mechanismy, psychogenní emoční přeladění, asertivní komunikací proti stresu.
3. Syndrom vyhoření, příčiny vzniku a jeho projevy.
4. Souvislost stresu, motivace a syndromu vyhoření.
5.Praktická cvičení a testy.
6.Umění relaxace - jednotlivé druhy, možnosti využití, praktický nácvik jednoduchých relaxačních technik.
7. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design